ساخت لینک جوین کانال تلگرام
نوشته شده توسط : بنیتا
هنگامی که کاربران روی لینک یک کانال خصوصی کلیک می‌کنند، بلافاصله به عنوان یک عضو جدید، به آن کانال خصوصی اضافه می‌شود ولی هنگامی که کاربران روی لینک یک کانال عمومی کلیک کنند، می‌توانند محتویات کانال عمومی را مشاهده کنند و برای اینکه به آن کانال عمومی بپیوندند، باید حتما روی JOIN در پایین صفحه کلیک کنند که در خیلی از موارد  فراموش می‌کنند.بنابراین به همبن دلیل است که صاحب یک کانال، می خواهد در عین اینکه کانالش عمومی است،ولی یک لینک  شبیه کانال خصوصی هم داشته باشد که بتواند با تبلیغ آن لینک،هر کاربری که روی آن کلیک می‌کنند حتما به کانال اضافه شوند.
 
هر کانال تلگرامی در حقیقت یک شناسه عددی همیشه‌ ثابت هستند. به عبارت دیگرمی توان گفت، شما هر زمان که بخواهید می‌توانید کانال را عمومی کنید و یاهر زمان که خواستید، خصوصی کنید، بدون اینکه گروه شما، مطالب یا اعضایش،تغییر کنند.
 
لذا راه‌حل به دست آوردن لینک join یک کانال عمومی است که می توانید کانال را خصوصی کنید و سپس لینک join را کپی کرده و دوباره عمومی کنید.
 
 
 
اکنون به صفحه مشخصات کانال رفته و از منوی قسمت بالا، گزینه edit را انتخاب نمایید.
 
 
 
همانطور که می‌بینید، در این صفحه، نوشته شده که کانال شما در حال حاضر، عمومی یا public است.
 
اکنون شناسه کانال عمومی خود را حذف کنید و سپس روی علامت تائید کلیک کنید .
 
حالا بعد از اتمام قدم قبلی ، شما دوباره به صفحه مشخصات کانال برمی‌گردید و مشاهده می‌کنید که کانال شما خصوصی (private) شده است. اکنون روی Members (اعضاء) کلیک کنید…
 
 
در صفحه اعضاء، روی لینک Invite via Link کلیک نمایید.
 
 
حالا بعد ازانجام مراحل قبل ، شما لینک join کانال‌تان که به صورت موقت آن را خصوصی کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. روی گزینه Copy Link کلیک کنید تا این لینک به حافظه دستگاه شما کپی شود.
 
 
و اکنون به صفحه مشخصات اصلی کانال خود برگردید (تصویر اول) و گزینه edit را از منوی بالای سمت راست انتخاب کنید و شناسه کانال عمومی خود را (که در گام دوم حذف کرده بودید) مجددا تایپ کنید می‌بینید، کار ب و الان کافی است لینکی که در حافظه کپی شده را در کانال یا سایت‌تان درج کنید یا آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید .
 
نکته 1 : توجه کنید که وقتی شما در گام دوم، شناسه عمومی کانال‌تان را حذف کردید، در همان لحظه آن شناسه آزاد می‌شود و هر شخص دیگری می‌تواند آن را تصاحب کند. لذا مراحل فوق را سریع انجام دهید.
نکته 2 : همانطور که گفته شد، هر کانال یک شناسه ثابت عددی دارد که همیشه ثابت است. لذا با عمومی/خصوصی کردن کانال، اعضاء و مطالب پیشین کانال همگی محفوظ خواهد ماند.



:: برچسب‌ها: آموزشی , کسب درآمد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: